Honey, I'm home!

Nu är jag äntligen hemma, eller egentligen har jag varit hemma ett tag men jag har inte orkar skriva förrän nu. Jag ligger i sängen och håller seriöst på att somna. Jag tror att jag har sovit på tok för lite de senaste två veckorna så jag är helt slut.
Jag såg för övrigt The Boondock saints igår kväll. Den filmen är grym så den tycker jag att ni ska se!
Nu håller Pontus på och tjatar om att vi ska se film så jag ska lägga mig i soffan och kanske poppa lite popcorn se någon film med honom. Ska bli skönt att för en gång skull bara slappna av när man kommer hem.
Imorgon blir det middag och annat trevligt med Johanna. Jag ser väldigt mycket fram emot det. Det kommer bli riktigt mysigt, det är jag säker på.
På söndag kommer förresten H.E.A.T till Tumba centrum så då hittar ni mig där! 
Ha det!  /R


Kommentarer
Postat av: Linn

Tack så mycket :)

2009-03-12 @ 19:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0