När man inte har något annat att göra

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? - Tungan, eller det är redan gjort
2. Vara seriös än rolig ? - Rolig
3. dricka röd eller grön mjölk ? - Grön
4. brinna upp eller drunkna ? - Oj va svårt, inget? nej men okej, drunkna
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? - Mina föräldrar såklart

RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? - Nej
2. sol eller måne ? - Soool!
3. vinter eller höst ? - Höst
4. vänster eller höger ? - Vänster
5. solit eller regn ? - Soligt
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Vaniljglass

OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ?
- 14.25
2. fullständiga namn ? - Rebecca Maria Jensen
3. Vart vill du bo ? - I Stockholm :)
4. hur många barn vill du ha ?- Tre, två pojkar och en flicka
5. vill du gifta dig ? - Ja
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - Skär
7. har du ätit sushi ? - Ja, men ingen favorit direkt
8. lyssnar du på nu ? - Axel Rudi Pell - Forever Angel
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 2 I think
10. humör ? - Uttråkad

HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ?
- Nej
2. sjungit ? -  Ja
3. blivit kramad ? - Yes
4. känt dig fånig ? - Nej jag tror inte det
5. saknat någon ? - Jo det har jag nog
6. dansat galet ? - Haha ja
7. klippt håret ? - Nej
8. gråtit ? - Nej
9. ljugit ? - Jag tror inte det
10. blivit kysst ? - Nej

GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ?
- Nej
2. har du en hund ? - Nej
3. sover du helst sj eller med någon ? - Det beror på
4. tror du på spöken ? - Ja det gör jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0