Carry on up the morning.

Söndagar måste vara den absolut tråkigaste dagen på veckan. Vad gör man egentligen en söndag? Inte ett skit enligt mig. Antingen återhämtar man sig från en jobbig kväll, eller så städar man och tvättar eller så går man runt och gör ingenting. Skit tråkigt.
Men nu ska jag inte klaga utan jag tänkte berätta lite vad som händer nästa vecka, vilket är väldigt lite egentligen. Ska jag vara ärlig har jag bara något inplanerat på torsdag då jag och Pontus tänkte ta tåget till Gnesta för att hälsa på mormor. Jag antar att jag inte är den som planerar allt utan tar dagen som den kommer, i alla fall på loven.
Jag sitter typ och väntar på att pengarna kommer så att man faktiskt kan göra något. Jag menar, vad kan man egentligen göra utan ett endaste öre i plånboken?

Jag måste bara berätta om en låt som jag har fastnat för. Here comes the night med Kim. Den är grym och jag kan inte sluta lyssna på den. Saken är den att jag hörde den för första gången för en vecka sen ungefär och jag kan verkligen inte förstå hur jag inte har kunnat upptäcka den innan. Jag menar, den är ju faktiskt riktigt bra.
Nej nu blir det film och sedan sängen. Jag ska inte sova bort hela dagen imorgon. Jag funderar seriöst på att ställa klockan på nio. Hur kul är det egentligen att vakna vid tolv eller ett och sedan inte göra ett skit och vips så var dagen slut. Nej nu blir det att ta vara på lovet.
Okej, jag ska skriva ett inlägg vid tio så att ni ser att jag faktiskt gick upp då. Godnatt.

Bild från Midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0