The perfect storm

Jag vet att jag kommer ångra mig om jag tar bort bloggen så jag får helt enkelt vänta tills det dyker upp lite inspiration, det blir nog bäst så. Jag tycker ju faktiskt att det är kul att blogga ibland.
Måste bara berätta om en film jag såg nyss. The perfect storm heter den.
Väldigt bra är den, eller grymt bra kanske jag ska säga för det var den verkligen. Sann är den också. Den handlar om ett gäng fiskare och deras kapten (George Clooney) som kommer hem från en inte så lyckad fisketur. De bestämmer sig därför för att försöka igen och drar därför ut till havs i hopp om mer fisk.  De möts dock av en överraskining på hemvägen.
Hur som helst tycker jag att ni ska se den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låt bloggen vara kvar ;)

2009-08-01 @ 09:36:06
Postat av: Grimgoth

Låt bloggen vara kvar ;)

2009-08-01 @ 09:37:41
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0