Singing Hallelujah

Det är faktiskt lite jobbigt att gå upp såhär tidigt men jobbet kallar så vad gör man? Somnade inte förrän sent igår så jag antar att dagen kommer bli seg. Men nu är det bara en och en halv vecka kvar ungefär vilket känns jäkligt bra.
Jag vet egentligen inte varför jag skriver ett inlägg nu och som ni märker skriver jag bara en massa ointressant, men vad gör man kvart över sju och man har absolut inget att göra?
Nu ska jag i alla fall gå och borsta tänderna. Ni får ha det bra tills vi hörs igen.

ps. Jag drömde en sjuk dröm om att jag och Jessika blev världens ovänner. Vi träffades inte, pratade inte med varandra och shit vad hemskt det var. Fyfan!

Kommentarer
Postat av: Jessika

men gud då :O de händer inte!! <3

2009-07-14 @ 11:31:06
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0