Good year for the roses

Nu är jag hemma från jobbet, har hunnit duscha och nu ska jag snart gå ner för att fika med grannarna på gården.
Jag har haft världens skönaste dag idag på jobbet. Gled runt på en moppe och plockade lite skräp hela dagen. Riktigt nice. Jag är säker på att morgondagen blir minst lika skön då saker att göra börjar ta slut. Vi ska väl städa i kontoret lite och sedan blir det en gemensam lunch på pizzan.
Vid fem är tvättstugan bokad så då blir det att tvätta alla kläder som ligger i hela lägenheten. Efter det ska jag städa undan allt och ta hand om disken till imorgon då Sanne och Niklas kommer hit. Annars blir det lungt ikväll.
Igårkväll spenderade jag tiden med Johanna. Vi hade det riktigt roligt. Hon skrev ett väldigt bra inlägg i sin blogg, som taget ur mina tankar.
Nu är jag väldigt sugen på kaffe så jag ska nog gå ut till grannarna. Ha det så bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Laila

Tja snyggo! :) Puss <3

2009-07-23 @ 17:40:25
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0