Vad är det för fel på mig egentligen?

Jag har seriöst inget liv på helgerna. Nu har jag precis tittat klart på Hundtricket och innan det såg jag Vingar av glas. Ett litet Alexander Skarsgård maraton mitt i natten men det är väl som vanligt. Jag vet inte varför jag alltid går och lägger mig så sent på helgerna. Jag menar jag borde ju vara trött eftersom jag gick upp halv åtta i morse. Ja hon är lite konstig den där Rebecca.
Vad kan man då göra för att bli trött? Räkna får kanske...eller inte. 
Man brukar kunna bli ganska trött av att läsa, jag kanske ska göra det.
Nej nu är det nog. Nu säger jag godnatt och sen ska jag stänga av datorn. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inställning Rebecca. Du måste VILJA förändra det. Ett "nytt liv" kommer inte av sig självt... Du kan inte sitta och vänta på att det ska komma, eller att du ska bli trött o.s.v. Jag vet att det inte är så enkelt som jag får det att låta. Men det är inte enkelt heller. Bestäm dig. "Inatt ska jag INTE INTE INTE kolla på en massa filmer, jag ska gå och lägga mig den här tiden och så ska jag ligga där till jag somnar." Du måste vända på dygnet. Du har installerat det helt fel i huvudet för du är nu så van att sova sent. Du är kanske rädd för kvällarna, för att du vet att det är då du börjar grubbla och tänka, och därför gör du annat "tills du blir trött", som att kolla på filmer, och då blir du automatiskt piggare. Men var inte rädd för grubblandet. Säg till dig själv att Ikväll ska jag inte grubbla. Ikväll vill jag sova. Om du går och oroar dig för saker hela tiden så kommer de automatiskt att inträffa. Så oroa dig inte. Försök. Jag tror på dig.

2009-01-24 @ 10:51:06
URL: http://jcarlsson.blogg.se/
Postat av: Bim

Johanna har en poäng i många fall

men jag kind of vet en hel del om det där, alltså om jag relaterar till mig själv. jag kan liksom gå upp 06.00 på morgoen och gå och lägga mig 22.00 eller någonting but still, eller aa, jag ligger vaken till kl 05.00 och är inte de minsta trött, jag kan helt enkelt inte sova, det är väl därför jag är sjuk hela tiden och inte orkar nått, de suger.. ://

2009-01-25 @ 15:24:43
URL: http://bimbirgersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0