Om jag kunde drömma

Idag tog jag en tur in till stan med Bim för att köpa i alla fall de två första böckerna ur Twilight serien. Jag har börjat läsa första boken nu och Bim du hade rätt, jag älskar den! Jag är helt fast, kan inte sluta läsa. Allt är så bra, verkligen allt! Jag hittade även en mysig tröja och vantar inne på Monki som jag bara var tvungen att köpa. Vi åt lunch på Sandy´s och vi satt säkert i en och en halv timme därinne, vi hade så himla mycket att prata om. Vi träffas tok för sällan men nu har vi bestämt att vi ska träffas snart igen och vi ska även försöka få med oss gänget från grundskolan. Jag hade i alla fall en jätte mysig dag med Bim.
Nu ska jag fortsätta med min bok. Jag ska försöka att inte gå och lägga mig senare än halv elva men det kan bli svårt. Jag får be mamma komma in och ta boken av mig innan det blir allt för sent. Vi hörs i alla fall imorgon. Godnatt.


Haha jag ser rädd ut


Kommentarer
Postat av: Bim

Det va jättemysigt! De måste vi göra om snart! :) <333





så nu är de på rätt inlägg också! puss!

2009-01-08 @ 00:25:25
URL: http://bimbirgersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0