Sverige - Kanada

Sverige förlorade då finalen men sedan finns det ett antal saker som jag och jag tror väldigt många andra svenskar störde sig på, som ex alla gånger Kanadensarna rent ut sagt körde ner Markström och alla utvisningar som Kanada skulle ha fått men som dom inte fick tack vare idiot domarna. Jag blev arg nästan hela tiden. Hade jag varit där hade jag hoppat in på isen och slagit ner alla Kanadensare inklusive domaren! Det var verkligen inte rättvist dömt.
Hur som helst har jag hittat mina favoriter i Sveriges juniorlag. Här är dom:

På tredje plats.... Calle Gustafsson såklart! 


På andra plats... Mikael Backlund, grym spelare!


Och sedan på Första plats... JACOB MARKSTRÖM! Han gjorde grymma räddningar och fick ta jäkligt många smällar. Sedan är han väldigt söt också!


Kommentarer
Postat av: jessika

jag skulle slitit av huvuderna på kanadenserna och domarna och sen hade jag skitit rakt ner i halsen på dom jävlarna! jag sa ju att jag skulle stå på din sida (A)

2009-01-06 @ 10:57:52
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0