Mitt nyår

Jag är alldeles för bakis för att orka skriva något långt inlägg så jag berättar bara kort om min nyårsafton. Jag hade en underbar kväll med underbara människor. Det började med tre rätters middag hemma. Efter det blev det massa drinkar och frågesport. Vid tolv gick jag vidare hem till Christie där det var massa människor inklusive Johanna. Vi drack champagne och hade det hur roligt som helst. Vi kom hem vid tre och då var det vara att slänga sig på sängen och sova ruset av sig.
Nu sitter vi här nyduschade och fräscha. Jag ska snart iväg till Heron för att gå på bio med familjen. Vi ska se yesman och jag ser verkligen fram emot det. Jag tar en alvedon och sen är jag på topp igen!
Hoppas alla får en härlig torsdag, trots bakfyllan.  /R





Kommentarer
Postat av: jessika

va bra att du hade kul iallafall :D jobbigt att komma hem kl tre, nästan ingen sömn då ju? ;o hahaha <3

2009-01-01 @ 18:28:06
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: jessika

haha okej, konstigt nog såär inte jag sådär jätte trött. har inte sovit alls inatt ;o :p eller idag.. säginget till typ din mamma eller nått. för jag sa till mamma att jag hade sovit fast jag inte visste hur mycket (a) haha

2009-01-01 @ 21:16:07
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: pelle

Tack ska du ha! Nu svarar jag på din kommentar, så här två dagar senare, haha. Men av helt klart naturliga skäl (det vill säga bakfylla och trötthet). Och jag får lov att säga att din blogg är inte fy skam den heller.



Var "Yesman" något att ha?

2009-01-02 @ 12:46:23
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0