I will be right here, if you want me

Jag har precis kommit hem från en tur till centrum med Elin. Vi har gått runt bland affärerna och hittat massor av fina saker som skulle vara kul att ha nu, men när plånboken är tom får man vänta på studiebidraget och hoppas att sakerna fortfarande finns kvar då. Vi har i alla fall köpt Jessikas present nu så den är avklarad. Efter allt springades i affärerna gick vi in på ica och köpte fikabröd och dricka och satte oss sedan och fikade, mitt i centrum. Det var riktigt mysigt och vi fick lite tid att bara prata av oss om saker och ting. Jag har haft en väldigt bra eftermiddag i alla fall.
Nu sitter jag här, jätte hungrig och förväntansfull. Mamma och Sanne kommer snart hem med mat och min bok så jag behöver nog inte vänta så länge till. Jag tror jag ska se klart filmen jag började titta på innan Elin kom, America's sweethearts. En typisk amerikansk drama/komedi men den är bra så det blir den som får fördriva min tid medan jag väntar. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0