"Godmorgon syrran!"

Låg igårkväll och tittade på filmen Crossroads, ni vet den med Britney Spears. Jag har alltid gillat den men det var ett tag sen jag såg den. Den var hur som helst fortfarande lika bra som den var när man var sådär 13 år. Kanske lite töntig men vem bryr sig. Jag somnade inte förrän runt två halv tre så jag hade hoppats på en lång sovmorgon, minst till klockan ett men nej nej. Jag skulle inte få sova. Jag vaknade runt elva av att min storasyster kommer in och hoppar i min säng. Min lillebror var inte sen med att delta i den så kallade "Väck Rebecca så irriterande som möjligt" proceduren. Så där ligger jag, hur trött som helst med två stycken hoppandes i min säng. Ibland är det jobbigt att ha syskon!

Kommentarer
Postat av: susan

Gott nytt år i efterskott :D!

2009-01-03 @ 22:45:43
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0