Be my baby

Ja då var man hemma från skolan. Även denna dag har flytit på bra än så länge och det är väldigt skönt.
Nu ska jag göra ordning lite lunch och sen ska jag sätta på en film tror jag. Jag tänke unna mig en lugn eftermiddag idag. Jag ska göra så lite som möjligt och bara ta det lungt och vila upp mig lite. Jag tror att det kan vara nyttigt att ibland ha en dag då man gör absolut ingenting. En dag utan stress och nedstämdhet så idag blir det en "ingenting alls-dag" för mig.

Jag blev lite överraskad över ett brev som kom idag. Breaking dawn som jag beställde i måndags har redan kommit! Saken var den att det skulle ta 4-6 arbetsdagar för den att komma men det gick tydligen snabbare än vad de hade tänkt. Ingen är gladare än jag så jag ska ner till posten och hämta ut den imorgon så att jag kan börja läsa den.
Nu blir det lunch! Ha det bra så länge.

Kommentarer
Postat av: tessi

vem sa dem hade rekommenderat dig? jag hörde aldrig vem det var som hade varit på det där inanan??? ;D

2009-01-21 @ 17:43:15
URL: http://kirrikirri.blogg.se/
Postat av: tessi

Nej asså det kostar inget, det som kostar är bildena sen om man vill köpa dem. Fotograferingen är gratis eftersom du blivit rekomenderad av någon annan. haha jag hade också dålig mottagning haah!

2009-01-21 @ 19:19:58
URL: http://kirrikirri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0