Tack tack tack!

Jag sitter i skolan nu och bara väntar på att den här dagen ska sta slut. Men även fast den har varit helt sjukt lång så har den varit väldigt bra. Jag har fått mig några goda skratt idag då vi hade skridskor på idrotten. Det är helt sjukt hur roligt det är att titta på andra som ska försöka åka skridskor. Sedan kan jag ju bara tänka mig hur jag måste ha sett ut där jag vinglade omkring.
Just nu har jag webbdesign. Inte det allra roligaste ämnet kanske men jag fick precis veta att jag inte har några lektioner i just webbdesign de närmaste fyra veckorna, vilket betyder kortare dagar på tisdagar och sovmorgon på fredagar. Det kunde inte bli bättre. Visst, jag har ett projektarbete att göra men det kan jag ju göra hemma. Jag skrev att det inte kunde bli bättre men det kunde det tydligen. Jag fick nämligen MVG på mitt webbdesign prov som jag gjorde i höstas, ett prov som jag var säker på att jag skulle få högst G på. Nu är jag på världens bästa humör!

Kommentarer
Postat av: jessika

du kan vara grym <3

2009-02-10 @ 18:29:37
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0