Welcome to the world

Ja då var den här dagen snart över. Skolan var faktiskt helt okej. Och jag kom upp imorse kl 6 också. Över förväntan! Kan väl erkänna att jag var en aning trött men jag tvingade mig upp och tog en dusch och vips så vart jag pigg. Har dessutom varit hyffsat pigg hela dagen, förutom på affärsjuridiken då jag höll på att somna, men det var nog mest för att det var en sån tråkig lektion.

Imorgon blir en ganska lugn dag för min del. Jag börjar inte förrän 10 och slutar vid halv 3 så även den dagen ska jag nog klara av. Annars ska jag plugga lite pyskologi och jag ska även ta mig iväg och träna.

Nu ska jag se en film innan det är sängdags.

Natt natti!


För övrigt så älskar jag snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0