Tales of the crown - Axel Rudi Pell

Tjenare!
Det blev ingen uppdatering igår efter bion men jag hann bara hem en liten stund innan jag och Jessika drog hem till Emil för att fira honom. Där var även Patrik, Tom, Markus och Viktor. Det blev först lite fifa och sen tittade vi på hockeyn. Var hemma vid halv tre och då var det sängen som gällde.
Idag har jag varit och gjort mina naglar fina och imorgon ska jag ta en tur till stan hade jag tänkt.
Nyårsafton imorgon också. Har inget planerat än. Man kanske ska skita i allt och bara göra ingenting...
Nu ska jag fortsätta se filmen som visas på sexan.

Skriver imorgon när jag kommer hem från stan.


nyårsafton 08


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mitt nyår lär inte bli så händelserikt heller. Både jag och Joel är sjuka så det kommer bli en mycket lugn kväll :)



Rebecca skriv en önskelista till året 2010 :) Jag ska också göra det.

2009-12-31 @ 11:11:45
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0