Someone new

Have you ever loved someone so much you'd give an arm for?
Not the expression, no, literally give an arm for?

Jag känner mig ganska vilsen just nu. Jag vet inte riktigt var jag har mina nära och inte mig själv heller för den delen. Jag vet inte vad eller vilka jag ska prioritera just nu. Eller vilka som prioriterar mig.
Jag har trott att jag har varit lycklig så länge, men när jag tänker efter så har jag kanske inte varit så lycklig. Jag tror att jag har tvingat mig själv att le, att skratta och tänka positivt. För vad har jag egentligen att vara ledsen över? Jag har människor runt omkring mig som uppskattar mig, men sedan är det dom där små sakerna som ständigt påminner mig om att jag inte mår så bra som jag trott.
Ni behöver egentligen inte läsa det här för det här är bara för mig, det är jag som måste börja fundera på saker och ting. Det är jag som måste börja inse att saker inte är som jag trott.


Kommentarer
Postat av: Jessika

följ med ut på fredag?:)

2009-12-01 @ 22:58:15
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: elina

jag tycker iallafall att du är asbra! sköning är du med :D



GO PELLAN säger jag bara. tror nog majett håller med hehe

2009-12-01 @ 23:04:29
Postat av: Johanna

Jag vill stötta dig, finnas där för dig! Ring mig när du känner såhär så går vi promenad, som vi gjorde förut. Jag älskar dig och hoppas du alltid ska veta vart du har mig. Du ska prioritera DIG SJÄLV! Fundera inte på om du har vänner som uppskattar dig eller inte, för det vet du innerst inne att du har. Fundera istället på om du uppskattar dig själv, det är allra viktigast. Ring mig, ring mig, ring mig när du känner att du behöver någon att prata med. Du vet att du kan prata om precis allt med mig, och du behöver aldrig le och låtsas vara lycklig och må bra med mig. Du får vara precis hur ledsen du vill.

2009-12-02 @ 13:48:04
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0