Happy happy girl

Imorgon är det prov i psykologi. Jag ska plugga lite nu ikväll och även lite imorgon och sen får det gå hur som helst. Känner mig en aning trött på den här skiten så jag får göra mitt bästa och hoppas att det räcker.

Men trots provet känner jag mig faktiskt ganska glad. Imorgon är sista riktigt skoldagen och på fredag är det avslutning och sen är det efterlängtade jullovet här.
Och vad händer om 7 dagar, 1 timme och 26 minuter? JULAFTON! Oj vad jag längtar. Jag blir som 5 år på nytt. Alla julklappar, julmaten, Kalle Anka, julgranen, tomten, gemenskapen, ja allt! Det kommer bli bra i år, jag vet det.

Imorgon blir det middag och bio med Johanna i stan. Vi ska se en julsaga. Jag vet att jag redan sett den men den var så bra att jag måste se den igen, i alla fall nu innan jul. Och man blev så himla glad av den. Det ska bli väldigt mysigt  i alla fall, inte bara bion utan även att träffa en av mina bästa vänner.
Jag drar in till stan direkt efter skolan så vi hörs när jag kommer hem igen.

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0