Don't stop me now


Who's loving you - Jackson 5

Will you be there - Michael Jackson

Ligger i sängen och lyssnar på Michael Jackson. Shit vad bra han var. En burk b&j står på bordet, den är alltid godast när den har fått stå och blivit lite smällt först. Family Guy går på tvn, men jag har inget ljud på. Något som bara får mig att titta dit lite då och då, men ändå lyckas få mig att bli glad och skratta lite för mig själv. Just nu skiter jag i att jag hostar hela tiden för vet ni, jag är jätte glad.
Nu är det mindre än en vecka kvar på lovet och jag ska ta vara på dom här dagarna. Mina sista dagar på mitt sista sommarlov. Låter helt galet i mitt huvud men det är helt sant. Så är någon villig att kanske umgås en liten stund någon dag innan skolan med någon som kanske hostar lite ibland (okej, lite mer än ibland) så vore jag världens lyckligaste!
Don't be a stranger! 

Kommentarer
Postat av: Jessika

jaja, de ska jag fixa tid för :D imorgon? haha

2009-08-16 @ 11:15:51
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: Bim

jag preliminärbokar en stund på Onsdag!

och så hoppas jag på att vara frisk då! :D

2009-08-16 @ 20:59:16
URL: http://bimeriksson.blogg.se/
Postat av: Joakim Berg

Hej hej jag kör igen veckans blogg så ta chansen synas på min blogg bland mina ca 4000 läsare:)

Lägg gärna till mig på bloglovin med om du vill om du inte redan har mig:) så addar jag tillbaka:)

ha en jätte bra dag:)

2009-08-20 @ 10:37:16
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0