Throw it away

Det är fredag idag!! Det är så skönt att helgen äntligen är här. Man känner verkligen att skolan är igång igen, i alla fall jag. Jag är trött i både kroppen och i huvudet. Helgen har varit efterlängtad som ni kan förstå.
Hade bara två lektioner idag, svenska och matte. Jag har börjat läsa matte c nu när jag går i trean och ni som känner mig vet att jag inte är något direkt snille i matte så ni kan ju förstå att jag var lite nervös över hur det skulle gå idag. Skulle jag förstå något i huvud taget eller skulle jag sitta där som ett fån? Kan berätta att det gick förvånansvärt bra faktiskt. Det var självklart svårt men jag kände ändå att jag hängde med. Så nu kan jag sluta oroa mig över det. Sedan har jag ju Rickard här hemma till hjälp om det skulle vara något.
Nej, nu är det helg så jag ska sluta skriva om skolan. Ikväll blir det myskväll hos Jossi så jag och Jessika går dit ikväll. Annars har jag inget planerat i helgen, eller jag ska hinna plugga lite men det blir på söndag så imorgon är jag ledig för den som vill ha mig!

Ja juste, Sanne och Niklas kommer hit idag. Saknar min syster ibland så det ska bli kul att se henne igen, och Niklas också såklart.

Nu ska jag se några avsnitt av True blood. Vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jessika

de kan du va!

2009-08-28 @ 23:06:56
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: M i c k a

True blood, attans det måste jag ta tag i, alla säger ju att det är jätte bra :D när går det?

2009-08-29 @ 15:44:26
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

aha men då är det ju bara att kolla på det på svt play (:

2009-08-29 @ 15:55:18
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0