Fick syn på svalorna, dom kunde lova vackert väder.

Hallo allihopa!
Nu har jag vaknat och ätit frukost och snart ska jag in i duschen för att sedan åka till Kungens kurva med mamma. Jag ska se om jag hittar några skor, mina converse börjar bli riktigt slitna nu.
Men hallå, har ni kollat ut idag? Vädret är ju helt underbart. Solen lyser och för första gången i år tar jag med mig mina solglasögon ut. Det är helt sjukt hur underbart det känns nu när våren verkligen är här. Jag var inne och tittade på SMHI och det ska vara fint väder ända till onsdag. Hur bra är inte det?!
Nu ska jag in i duschen så att vi kommer iväg någon gång.
Räkna med att jag kommer vara ute mycket idag, och en glass ska jag köpa också, bara för att få ännu mer sommarfeeling!
Ha det bra nu i det fina vädret.  /R


Här får ni en riktig sommarlåt

Kommentarer
Postat av: chrille

Härlig låt :D

2009-04-06 @ 09:04:12
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0