Tidsfördriv

Hej igen!
Jag är fortfarande ensam hemma och nu börjar det faktiskt kännas lite ensamt och jag känner mig ganska rastlös så jag tänkte skriva ett inlägg. Pontus kommer hem snart men tills dess så får datorn underhålla mig. Jag sitter i vardagsrummet med massa ljus tända omkring mig och lugn musik från radion så det är faktiskt ganska mysigt. När Pontus kommer hem ska vi hyra film och sen krypa ner i soffan med filtar och kuddar och bara ha de väldigt mysigt. Jag börjar bli sugen på den där glassen också, men jag försöker vänta på att han kommer hem så att vi kan äta det tillsammans istället. Imorgon blir det middag hos pappa och jag hoppas på något gott. Man får passa på att träffa honom innan han åker iväg igen. Det känns som att han inte är hemma så mycket just nu. Det är golftunering, älgjakt, ja you name it, så han har fullt upp. Sen har jag ju inte så mycket tid själv heller, skolan tar upp en stor del av tiden.
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, jag försöker bara fördriva tiden med något.
Nu har jag suttit med det här inlägget i snart tio minuter och jag kommer fortfarande inte på något att skriva.
Jag tar kanske lite kort från kvällen och lägger in imorgon, vi får se.
Ha det bra tills dess  /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0