Sjukling

Nu har jag ändrat om lite här i bloggen igen. Jag kan inte ha samma sak för länge utan att tröttna.
Just nu ligger jag i soffan och tittar på när Pontus spelar tv spel. Vi är båda tillräckligt sjuka för att vara hemma från skolan så vi har spelat tvspel, druckit te och ätit halstabletter hela dagen igår och hela dagen idag. Men jag börjar bli bättre nu så det är skönt, vilan, halstabletterna och teet har gjort verkan. Snart ska jag börja göra mig iordning för att gå till tandläkaren. Ingenting jag ser fram emot men något som måste göras.
Annars blir min dag väldigt lugn med mycket kärlek. Nej men jag ska inte alls göra något speciellt. Om någon har lust att göra något är jag öppen för förslag.
Simma lungt  /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0