Mysig promenad med mysigt sällskap

Även fast en ny skolvecka har börjat så har det varit en ganska skön dag. Jag var hemma från skolan vid tre, när jag kom hem gick jag direkt in i rummet och la mig på sängen. Hela eftermiddagen gjorde jag ingenting, bara låg i sängen och lyssnade på musik. Vid fem tog jag tag i middagen, det blev en väldigt lätt middag, köttbullar och makaroner men det var precis det jag var sugen på. Efter middagen gick jag ut med Jessika en stund och det var verkligen längesen vi träffades, ungefär två veckor eller nåt sånt. Vi träffade i alla fall Emil så vi stod och pratade om allt möjligt med honom  i drygt en timme innan vi gick hem igen. Vi bestämde i alla fall att träffas igen på fredag allihopa och se på 300. Jag har hört att den är bra men jag har inte sett den än. Nej nu känner jag att det här inlägget håller på att bli allt för tråkigt så nu ska jag börja plugga lite ekonomi innan two and a half men börjar. Ikväll blir det definitivt tidigare i säng än igår.
Ha´re bra  /R

Kommentarer
Postat av: Jessika

really NICE! :D <3 jag har saknat dig

2008-09-16 @ 18:05:41
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0