Inget pluggande den här helgen

Då var det söndagkväll igen och imorgon är det skola... igen. Det var meningen att jag skulle plugga hela helgen men tror ni att jag har pluggat något? Jag blir så trött på mig själv ibland...
Ligger just nu och tittar på coyote ugly, den har jag sett några gånger men jag tröttnar aldrig på den. Dessutom är Adam Garcia väldigt snygg i den filmen. Det har varit en hel helg med snygga killar, först Paul Walker och Steve Zahn i joyride, sen Johnny Depp i Arizona Dream och tillsist Adam Garcia. Ja men vad säger man, har det inte funnits så mycket annat att göra så varför inte spendera en hel helg med filmer?
Den här veckan kommer bli jobbig med matteprov på fredag och pedagogisk inlämning på tisdag, och jag har inte pluggat något alls, fan nu får jag lite småpanik. Nej jag vill inte änns tänka på det. Nu ska jag bara ta det lungt resten av söndagen, precis som jag har gjort hela helgen.
Take care   /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0