Fullt upp

Det här inlägget blir kort eftersom jag försöker plugga och se på film samtidigt så jag har svårt att skriva.
Idag är det tisdag och det är nog den värsta dagen på veckan och det beror på min långa skoldag. Jag börjar åtta och slutar halv fem. Inte alls kul. Jag hade dessutom prov i webbdesign idag som sista lektion. När man är som tröttast men det gick ändå ganska bra. Men det fanns något positivt med dagen och det var att jag fick träffa Johanna idag. Jisses vad jag har saknat henne. Det kändes ju inte så kul att se henne ha ont och ligga där i sjukhussängen och veta att hon inte alls mådde bra men när jag såg henne fick jag ändå en känsla i hjärtat, en bra känsla. Jag hoppas och håller tummarna för att hon ska bli bra snart för jag saknar min bästa vän!
Nu ska jag fortsätta plugga ekonomi, jag har nämligen prov igen imorgon och det känns som att jag kommer få sitta uppe några timmar till om jag i huvud taget ska lära mig något för just nu är det väldigt tomt i huvudet.
Vi hörs imorgon igen när jag kommer hem. Ha det bra tills dess   /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0