when the stars go blue

Jag gjorde ett personlighetstest idag som Johanna visade mig. Jag trodde inte först att det skulle fungera på mig. Jag tänkte att fyra frågor inte kunde avgöra hur min personlighet är men där misstog jag mig.
Resultatet passade verkligen in på mig:

Varmhjärtade, talföra, populära, samvetsgranna, födda till samarbetspartners, aktiva kommittémedlemmar. Behöver harmoni och kan vara bra på att själva skapa den. Gör alltid något gott för var och en. Arbetar bäst när de får uppmuntran och beröm. Är mest intresserade av ting som direkt eller indirekt påverkar andra människors liv.


Kommentarer
Postat av: Jessika

vilken sida? (A)

2008-10-08 @ 07:50:55
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0