Kärlek till en film

Idag har jag varit med Jessika. Vi har sett på film och ätit väldigt mycket onyttigt. Jag tänker inte berätta hur mycket vi åt för då skulle ni verkligen få en chock. Vi hade i alla fall jätte roligt och det var ju ett tag sen vi umgicks bara vi två så det var kul att få lite tid tillsammans med massa skratt.
Jag ligger i sängen och tittar på vänner, definitivt en av mina favoritserier. Det finns inte en enda person i serien som jag inte älskar, och alla skämten skrattar man ju hur länge som helst åt.

Jag hörde en låt på lugna favoriter idag och det fick mig att tänka på en film som jag alltid såg när jag var liten; Rädda Willy. Jag kunde se den flera gånger om dagen utan att tröttna. Men nu var det flera år sedan jag såg den och jag försökte leta fram den idag men jag hittade den inte. Jag hade verkligen velat sen den. Jag får leta lite till imorgon, hoppas att jag hittar den.
Det är ju i och för sig inte bara filmen som är bra, låten är ju helt underbar också.
Vi hörs imorgon  /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0