Kan det inte sakta ner lite?

Sitter just nu hos Johanna. Hon är i duschen så jag tänkte att jag kunde skriva ett inlägg. Kvällen igår var väldigt lugn och skön. Jag och Johanna satt och tittade på tv och åt popcorn hela kvällen. Morgonen har varit minst lika lugn den och det är så himla skönt. Jag njuter av varje minut. Men det är redan onsdag vilket betder att halv lovet redan har gått. Det går verkligen alldeles för snabbt.
Nu ska jag börja packa ihop mina saker, jag ska nämligen hem till pappa sen för att vara barnvakt åt mina systrar.
Jag är dessutom väldigt sugen på godis så jag stannar nog vid affären och köper med mig något hem dit. 
Hoppas ni får en bra dag  /R
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0