Just smile baby

Nu håller jag på att baka igen. Det blev muffins den här gången också men det är ju så himla gott. Mamma var sugen och Pontus lär vara sugen när han kommer hem från sin match så jag gjorde några extra så att dom inte tar slut så fort igen. Jag dansar runt med ett förkläde runt midjan och jag sjunger för full hals här i lägenheten. Jag känner mig nästan som en lite gumma som har bakning som hobby, och ska jag vara ärlig så känns det hur mysigt som helst.
Idag har jag ju varit ledig och det har verkligen varit skönt. Jag fick sova ut ordentligt och jag har bara tagit det lungt hela dagen. Men jag har faktiskt pluggat lite också så jag känner mig ganska duktig. Imorgon är det kort dag och sen är det den efterlängtade fredagen. Åh, jag älskar verkligen helger och snart är det lov också. Men om jag fick välja skulle jag vilja hoppa över nästa vecka. Jag har tre prov och jag vet att dom kommer bli riktigt jobbiga. Men jag ska inte gnälla för just nu känner jag mig så glad. Jag vet inte om det är bakandet eller om jag bara är väldigt pigg men någonting är det som får mig att gå runt och le. Vad det än är så älskar jag det!
Simma lungt vänner  /R

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Hihi! Det gör jag med :)

Tycker om att läsa att du är glad, det gör mig glad med.

2008-10-08 @ 20:45:03
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0