Jag är väldigt, väldigt morgontrött

Ni skulle bara veta hur trött jag var när jag skulle gå upp vid sex. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Jag låg kvar i sängen i 20 minuter innan jag lyckas komma upp och klä på mig. Men det jobbiga är att faktiskt ta sig ur den varma sängen, ställa sig upp och ta fram kläder eller gå till badrummet. Men jag lyckades och nu sitter jag här med kläder på och redo för att gå till bussen och åka till skolan. Jag slutar halv fyra idag och är hemma vid fyra. Så om 9 timmar är jag hemma igen. Fyfan va jobbigt det känns.
Nu ska jag sluta skriva så att jag inte kommer försent. Jag måste borsta tänderna också.
Ha en bra dag allihopa  /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0