I'm trying

Jag önskar att jag kunde göra mer, kunde göra mer för andra och mer för mig själv.
Jag vill att människor ska se mig och faktiskt tycka om det dom ser.
Jag vet inte vad jag ska göra mer än att vara mig själv men ibland verkar det inte
riktigt räcka till, men jag vill så gärna att det räcker till.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vet inte vad jag gör för fel.
Hela tiden tänker jag på om det finns något som är fel på mig eller om det är något
som jag har gjort men jag kan inte komma på vad det är och det gör mig så frustrerad
och ledsen.
Det får mig att känna mig ensam.
Snälla hjälp mig, se mig, le mot mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄKLAR VILKEN FIN BILD!!!

2008-10-15 @ 19:34:46
URL: http://kirrikirri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0