Fullspäckat men ändå inte

Ännu en dag är avklarad och bara en dag kvar till helgen... skönt.
Dagen har spenderats först i skolan, sen sjukgymnasten, men höjdpunkten på dagen var att träffa Johanna. Jag fick mig inte bara några skratt utan det var en hel eftermiddag full med skratt och glädje. Något jag behövde.
Snart är det som sagt helg och den är inte fullspäckad men jag kommer inte direkt vara ledig. På lördag ska jag städa hela mitt rum och då menar jag inte bara slänga in allt i garderoben utan jag ska verkligen städa, slänga allt jag inte behöver och packa ner massa saker i lådor och ner med dom i källaren. Tro det eller ej men jag längtar faktiskt till att få plocka undan allt och faktiskt få lite space i rummet. Det finns nämligen inte så mycket plats där just nu. Sen på söndag ska jag plugga hela dagen eftersom jag har två prov nästa vecka, som vanligt.
Nej nu ska jag titta på vänner sen ska jag göra klart mina läxor.
Vi hörs imorgon   /R

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är skitsnygg i din nya frilla rebecca!

2008-10-17 @ 14:07:40
URL: http://pjinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0