En dag på stan med Johanna

Idag har jag haft en underbar dag på stan med Johanna. Vi åkte in så att vi var i stan vid halv elva sedan började shoppandet. Vi sprang runt i affärer tills fötterna värkte.
På hemvägen stannade vi på ica och köpte bullar med oss hem. När vi kom hem till mig fikade vi innan vi provade alla saker vi hade köpt.
Jag hade i alla fall jätte roligt och hjälp vad jag har skrattat idag.

Johanna gick precis hem så nu sitter ja här ensam i sängen. Jag är jätte hungrig så jag hoppas att mamma kommer hem snart.
Imorgon blir det lungt här hemma. Jag ska sova länge men samtidigt försöka plugga lite. Nej jag är inte ledig bara för att jag har lov. Jag har nämligen prov varenda vecka efter lovet ända till julen. Jag får panik bara jag tänker på det.
Simma lungt  /R

Kommentarer
Postat av: Anonym

smsa mig 0738413618 om vi ska vara imorgon eller inte, jag har en del saker att göra, men vi kan ju göra ngt iaf liksom :) men som sagt, jag har ju inte ditt nummer i min mobil så smsa mig!

2008-10-27 @ 21:01:08
URL: http://kirrikirri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0