Det blev verkligen lyckat

Jag hade en helt underbar födelsedag igår och det var tack vare alla mina tjejer. Vi åt gott och hade det hur mysigt som helst. Jag fick jätte bra presenter och allt var perfekt. Tack för igår, ni anar inte vad det betydde för mig att ni ville fira min födelsedag tillsammans med mig.
Vi tog självklart massa bilder men dom kommer senare.

Söndagen har spenderats med Johanna. Vi låg bara och tog det lungt i sängen hela förmiddagen.
När hon gick hem fick jag mig ett ryck och gjorde om hela min design. Jag blev faktiskt ganska nöjd. Hoppas den duger för er också.

Imorgon ska jag troligtvis in till stan med Johanna för att shoppa. Det ser jag fram emot.
Vi hörs, ta hand om er  /R

Kommentarer
Postat av: Jessika Hellsén

jag hade jätte kul och trevligt ;) <3

2008-10-27 @ 09:55:39
URL: http://jessikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0