Cheer me up

Den här dagen har inte alls varit bra. Jag vill inte gå in på vad det är som har hänt för det är faktiskt inte så allvarligt för er men för mig var det väldigt jobbigt. Jag skulle verkligen behöva något som fick mig att bli glad igen, något som muntrar upp mig.
Senare idag ska jag i alla fall övningsköra sen ska jag plugga lite. Annars blir det lungt ikväll. Jag ska gå och lägga mig tidigt så att jag är pigg imorgon. Jag behöver verkligen en dag då jag är pigg och glad. Jag är nog skyldig mina vänner en sån dag också. Det känns som jag inte har varit världens bästa vän den senaste tiden. Men snart är det lov och då ska jag vila upp mig. Sen är det ju min födelsedag snart också, den ser jag verkligen fram emot.
Vi hörs kanske senare ikväll   /R

Kommentarer
Postat av: Johanna

"för det är faktiskt inte så allvarligt för er men för mig var det väldigt jobbigt"



"Jag är nog skyldig mina vänner en sån dag också"



Rebecca, med det första menar jag inte att du ska berätta sånt som händer fast du inte vill. Men du ska inte skriva sådär. Du vet precis vad jag menar. Och det andra, att du skulle "vara skyldig" något, bara för du inte haft bra dagar, haft ont i huvudet eller vart nere? Jag tror du vet vart jag vill komma. Jag älskar dig och jag påpekar bara det här för att du ska förstå lite själv hur fel du resonerar ibland och att det bara gör så att du mår dåligt till slut.

2008-10-09 @ 16:08:01
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0