Avslappning är bra för både kropp och själ

Idag var jag hos sjukgymnasten och gjorde avslappningsövningar och det var helt underbart. Man kände verkligen hur allt bara försvann ur huvudet och man låg bara där och andades. Ska jag vara ärlig så höll jag på att somna.
Jag sitter just nu nyduschad i sängen med lugna favoriter spelandes på radion. Jag funderar på att tända massa ljus i rummet och bara lägga mig i sängen och lyssna på den underbara musiken.

Ja juste, glöm inte att heja på Bajen ikväll när dom möter Dif. Oj matchen har till och med redan börjat. Jag kanske ska lyssna på den matchen på radion istället. Hur som helst ska jag tända ljus och bara ta det lungt.
Ta hand om er  /R

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kroppsdel är fel på dig? haha. eftersom du går till sjukgymnast :)

2008-10-20 @ 21:57:04
URL: http://kirrikirri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0