What a beautiful day

Den här kvällen blev inte som planerat och det är jag riktigt glad över. Jag och Johanna fick oss ett ryck och åkte in till gamla stan. Direkt när vi kom dit fick jag den där härliga känslan om att eftermiddagen skulle bli perfekt. Vi gick runt där ett tag och bara njöt av den mysiga stämningen. Sedan gick vi in på ett café och tog en varsin kopp varm choklad med grädde och det var verkligen pricken över i:et. Vi satt där och pratade ett tag. Sedan var det dags att åka hem. När vi kom ut blev vi lite chockade över hur mysigt det hade blivit ute medan vi hade suttit inne på caféet. Vick gick och satte oss vi vattnet ett tag och tittade ut över Stockholm. Det var verkligen hur mysigt som helst. Tack Johanna för den bästa dagen på länge.
Nu är jag hemma igen och jag ska snart hoppa in i duschen. Resten av kvällen blir väldigt lugn och det ska bli hur skönt som helst.  Ha en bra kväll  /R









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0