Thats what friends are for

Kvällen har spenderats med Johanna. Vi gick först till donken för att äta middag där. Det blev en ganska tidig middag eftersom vi var så hungriga men vi satt i alla fall kvar där ett tag och pratade, vi hann även få i oss glass och muffins också. Vi fortsatte sedan hem till mig där vi tittade på The Notebook. En otroligt fin och romantisk film enligt mig. Johanna hade inte sett den tidigare men jag är nästan säker på att hon älskar den lika mycket som jag gör.

Imorgon är det skola igen och jag har verkligen inte saknat den. Jag har haft en skönt och välbehövligt lov.
Ja juste, jag måste bara säga att nu är vintern verkligen påväg. Jag och Johanna höll på att frysa ihjäl påvägen hem. Men egentligen gör det inte så mycket om det blir kallt, för då vet jag att det kommer komma snö snart och jag önskar mig inget annat än snö på julafton.
Jag känner att jag börjar bli hungrig igen så jag ska ta mig något att äta. Johanna har sagt att bär och mjölk är gott så jag ska kanske testa det själv.
Ha en mysig kväll  /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0