Sometimes you can't make it on your own

Jag har inte känt mig så jätte pigg idag. Jag har hållt på att svimma vid flertal tillfällen idag. Det känns som kroppen försvinner, man mår illa och börjar kallsvettas och allt runt omkring försvinner men sen kommer man tillbaka igen. Jag hatar att känna så och ska jag vara ärlig blir jag riktigt rädd när det händer. Jag hoppade över sista lektionen, just för att jag var rädd att jag skulle må dåligt igen. Jag åkte hem och somnade i sängen på en gång. Mamma väckte mig vid fyra och nu ligger jag här i sängen under täcket och bara väntar på att maten ska bli klar.

Pappa ringe mig idag förresten. Han sa precis vad jag hade hoppats att han skulle säga och jag är så glad att han tog allt på rätt sätt. Nu ska vi lösa allt tillsammans och gud va skönt det ska bli att äntligen få lämna allt bakom mig och börja om på nytt.

Johanna kommer lite senare, vi ska ju se idol men jag sover hos henne så jag vet inte om jag kan skriva något mer. Jag kanske hinner skriva något innan vi går till henne.
Simma lungt  /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0