Slappar dag med guitar hero

Inatt sov jag 11 timmar och det var behövligt.
Jag fick äntligen sova ut ordentligt. Jag var helt slut igår även fast jag inte

 hade gjort något alls. Ja det tar ju på krafterna att vara sjuk.

Jag sitter just nu i soffan och tittar på Pontus när han spelar guitar hero. Han är faktiskt ganska duktig min bror. I alla fall bättre än mig men man kan kanske inte jämföra med mig för jag är verkligen jätte dålig på det där. Men jag måste nog börja öva om jag ska kunna leva upp till det jag har sagt till pappa. Jag har nämligen sagt till honom att jag är jätte bra men i själva verket är jag nästan lika dålig som han.
Idag ska jag försöka göra så lite som möjligt. Jag brukar försöka hinna med så mycket som möjligt men idag ska jag inte göra någonting alls. Det kommer bli en riktig slappar dag. Det förtjänar jag efter allt jag har haft att göra dom senaste dagarna.
Ha det bra, vi hörs säkert senare  /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0