I wish everyday could be like christmas

Nu har jag fått sån där julkänsla igen. Jag känner för att julpyssla och julbaka. Jag vill köpa massa pepparkaksdeg och baka hela dagen. Koka knäck och kola och baka lussebullar. I och för sig är det inte så jätte lång tid kvar tills jag ska få göra allt det där för den första advent kommer mormor och då blir det julbak för hela slanten.
Men jag vill pynta hela huset också, ställa upp alla tomtar och ställa upp ljusstakarna och hänga upp julstjärnor, klä julgranen och handla alla julklappar som man sen slår in, dricka julmust tills det sprutar ur öronen och äta julkalendern. Jag vill bara att det ska bli december för då får man i alla fall lite julkänsla. Som ni alla kanske förstår så är julen min favorit tid på året och definitivt min favorit högtid. Jag sitter till och med och lyssnar på julmusik, bara för att få lite julkänsla. Åh vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååå. Nu fick jag också julkänsla haha! Ska också lyssna på lite julmusik nu hihi

2008-11-05 @ 16:48:50
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0