Julklappar - check!

Eftersom jag inte alls är trött utan bara ligger och tänker på massa saker kan jag lika gärna skriva vad jag har gjort idag. Vid tolvtiden mötte jag upp Sanne i stan för julklappsköp. Det var hur mycket folk som helst och jag och många människor fungerar liksom inte. Jag har sånt dåligt tålamod och vissa människor är faktiskt väldigt irriterande när dom är otrevliga och bara allmänt sega. Hur som helst lyckades jag komma hem tillslut men både axlarna och ryggen värkte, massa julklappar är inte att leka med. Men nu är nästan alla julklappar köpta och inslagna och jag är 1000 kr fattigare.

Nu ser jag fram emot nästa helg med pappa och tjejerna i Värmland. På fredag åker vi till Karlstad och träffar morfar och Brith, på lördag åker vi vidare till stugan i Kristinefors och sedan på söndag åker vi till Nora. Det blir ett himla farande men jag tror ändå att det kommer bli en mysig helg. Jag och pappa får lite tid tillsammans och jag får komma iväg från allt för ett litet tag. Ja det är väldigt mycket som rör sig i mitt huvud just nu så en liten tripp till Värmland kunde inte komma mer lägligt. Tänk vad skönt det kommer bli att gå runt i den mysiga naturen, lyssna på musik och bara ta det lungt. Det kommer bli härligt!
Nu ska jag försöka sova. Vi hörs imorgon, godnatt  /R


Kommentarer
Postat av: Jessika

okej :/ aa vi måste ses snart, jag och elin ska kanske dra in till stan imorgon du kan väll hänga med? <3

2008-12-01 @ 14:41:05
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: Jessika Hellsén

okej men när slutar du då?, jag har ingenaning om när jag slutar och jag vet inte när elin slutar heller:p haha <3

2008-12-01 @ 17:16:05
URL: http://jessikah.blogg.se/
Postat av: tessi

Ja verkligen rebecca, då får vi ju träffas lite oftare också. jag är verkligen på, vill inte gå upp mer i vikt nu alltså... =/

2008-12-01 @ 18:49:23
URL: http://kirrikirri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0