Jag ska frossa i skräckfilmer ikväll

Sitter just nu i sängen och bara tar det lungt. Jag har precis skrivit klart mitt arbete om Halloween. Det var verkligen riktigt kul och väldigt intressant att läsa om det. Jag fick lära mig en hel del, som tex att Halloween kommer från Irland. Det hade jag ingen aning om. Jag ska egentligen redovisa om Halloween på tisdag. Vi fick välja vad vi ville att redovisa om och eftersom det precis har varit Halloween så tänkte jag att det kanske kunde vara intressant. Men bara tanken på att jag ska redovisa i 5 minuter gör mig skräckslagen. Alla som känner mig vet att jag och redovisning inte riktigt hör ihop. Men det ska nog gå bra. Jag menar vad är det värsta som kan hända?
Ja nog pratat om det, ikväll är det skräckfilmer på tvn och jag ska definitivt titta på dom. Jag är mest intresserad av att se the grudge och when a stranger calls  Tyvärr börjar dom ju nästan samtidigt så jag får spela in någon av dom. Det är ju i och för sig även när lammen tystnar och den verkar ju också riktigt bra. Ja jag får se hur jag gör.
Nu ska jag tillbaka ut till Pontus och spela kort med honom, jag tror att han har hittat sin hobby för han tjatar konstant om att spela kort.
Vi hörs säkert sen när jag tittar på filmerna!  /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0