Jag orkar inte med dagar som den här just nu

Jag har haft världens hemskaste dag idag. Allt har bara gått åt helvete och jag har inte gråtit så mycket som jag har gjort idag på väldigt länge. Det kändes skönt att få gråta ut för det känns som jag har samlat på mig massa känslor som kom ut idag men det känns samtidigt jobbigt. Jag är i alla fall glad att jag har min mamma som får mig på lite bättre humör en dag som denna. Nej nu ska jag fortsätta plugga lite, även fast huvudet håller på att sprängas och jag är hur trött som helst. Jag måste klara provet imorgon, jag vill inget hellre.
Hoppas ni andra har haft en bra dag i alla fall. Vi hörs  /R


Kommentarer
Postat av: tessi

Ja det hoppas jag med. Men vet du vad jag mest hoppas på?.. Att du blir frisk (och då menar jag inte frisk från en förkylning) <3

2008-11-11 @ 21:17:26
URL: http://kirrikirri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0