Idag gäller det

Jag hade en hemsk dag igår men idag tar jag nya tag och hoppas på en bra dag med mycket skratt. Ja just idag behöver jag nog mycket skratt. Jag har prov idag också så lycka till till mig. Det känns faktiskt helt okej, jag tror att jag kommer klara det, eller jag hoppas det i alla fall. Efter skolan åker jag hem till pappa, ska äta middag där med bara honom och tjejerna, det blir korvstroganoff och det ska bli hur gott som helst. Jag har inte ätit pappas korvstroganoff på säkert ett år. Ja sen ska jag ju lämna en sak till honom också och jag är redan jätte nervös, det är säkert inte så många som vet vad jag pratar om men det är i alla fall en väldigt viktig sak jag ska lämna.
Nej nu måste jag gå, vi hörs ikväll  /R

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till!!!!!!

2008-11-12 @ 12:19:43
URL: http://jcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0