Här har vi trötter

Jag har varit sjuk och jag har skrivit på min novell idag så jag har inte haft tid att skriva i bloggen tidigare. Egentligen har jag inte tid nu heller för jag är mitt uppe i skrivandet av novellen men jag gjorde en paus för att skriva här. Jag har haft feber inatt så jag har verkliegn inte fått min skönhetssömn, jag ser ut som jag har bott på gatan i minst en månad och med det menar jag att jag ser väldigt trött och sliten ut. Kvällen blir lugn och jag ska försöka vila upp mig för att vara så pigg som möjligt imorgon då jag och Johanna ska till en kompis till henne för att ha en mysig filmkväll.
Nu ska jag fortsätta med skrivandet av novellen, jag ville bara ge er en liten uppdatering om vad som hänt under dagen och som ni märkte har det inte hänt mycket.
Kanske hörs vi senare ikväll, annars får ni ha en trevlig kväll  /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0