Halsen värker, snoret rinner och huvudet dunkar

Jag orkar egentligen inte skriva något, jag har känt mig jätte trött och jätte hängig, jag har dessutom haft världens huvudvärk och frusit men ändå tyckt att det var varit jätte varmt. Jag undrar om jag inte har fått feber också. Allt ska komma på en gång. Usch vad jag hatar att vara sjuk.
Jag har prov imorgon så jag måste plugga en hel del inför det. Det är nästan snudd på tortyr det här. Jag är jätte sjuk men måste ändå plugga massor. Hela kroppen håller på att ge upp och helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner i sängen och sova men dom där böckerna plågas med att ständigt finnas i tankarna. Jag hatar verkligen skolan dagar som dom här.
Jag funderar på att gå upp till affären och köpa mig lite choklad och sen göra en kopp te. Teet är bra för halsen och chokladen tröstar lite. Ja det blir nog att jag gör så. 
Ta hand om er så länge   /R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0