En väldigt mysig fredag och lördag

Jag hade en underbar kväll igår med Johanna. Det började med att vi gick till centrum i regnet för att handla godis (vad gör man inte för godis?) sen kom vi hem och vid fyra började vi steka pannkakor som för övrigt blev helt misslyckade. Vi blev så frustrerade och vi fattade inte vad vi gjorde för fel, varför dom blev brända i mitten och ljusa på kanterna tills vi förstod att bara mitten av plattan var varm. Så hälften av pannkakorna blev misslyckade men dom andra blev hur goda som helst.
Efter det tittade vi på idol och jag måste säga att Robin E är så sjukt jävla bra. Alltså seriöst, han är den bästa som någonsin har varit med i idol (jag var bara tvungen att skriva det). När vi hade fått veta vem som åkt ut tittade vi på en thriller som gick på tvn och sen när den var slut var vi helt slut så vi gick och la oss.
Vi vaknade hyffsat tidigt idag men det gjorde ingenting. Vi gick hem till mig där mormor och Moa nu är. Så vi gick ut med Moa en stund. Sen skildes vi åt och nu är jag här, i min säng. Jag har precis duschat så jag känner mig ren och fräsch.
Jag har till och med hunnit se Rädda Willy och den var fortfarande lika bra som den var när man var liten, och Jesse är så himla söt.
Nu håller Pontus på och tjatar om att vi ska spela kort så jag ska göra det med honom. Vi hörs kanske senare idag.
Ha det bra och hoppas ni fick en mysig Halloween  /R





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0