Ännu en idolkväll med Johanna

Jag hade som vanligt en jätte mysig kväll med Johanna. Vi tittade på idol som blev mer dramatsik än vad jag trodde att det skulle bli. Min favorit Robin E och Johannas favorit Lars stod mot varandra och någon av dom skulle åka ut! Jag forstod det inte riktigt först men sen fick jag lite panik när jag förstod att Robin faktiskt kunde åka ut. Nu åkte ju inte han ut utan det gjorde ju Lars vilket också var väldigt tråkigt. Lars tillförde något till idol som jag kommer sakna. Jag är självklart otroligt glad att Robin fick vara kvar och nu ser jag fram emot nästa fredagsfinal med soul och duett tema.

Jag har haft en riktig rockfeeling i hela kroppen den här veckan just för temat i idol och det verkar hålla i sig för jag kan inte sluta lyssna på det. ROCK 'N ROLL IS LIFE! Nej men alla vet ju att jag älskar rock men nu är det verkligen extremt. Jag har ju i och för sig väldigt blandad musiksmak men nu är det rockklassiker som gäller.

Jag sitter i min säng och bara väntar på att klockan ska bli två för då ska jag möta upp Sanne i stan och vi ska köpa skor till mig (födelsedagspresent). Jag är i stort behov av ett par skor så det ska bli väldigt roligt.
Hoppas ni får en fortsatt härlig lördag  /R




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0